Inventory number IRN Number of state registration
0323РК01757 AP19680242-KC-23 0123РК00593
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 1
International publications: 1 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 19307724 AP19680242
Name of work
Создание коллаборативной цифровой образовательной среды высших учебных заведений в рамках модернизации системы педагогического образования Республики Казахстан
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Бузаубакова Клара Джайдарбековна
1
1
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Таразский университет имени М.Х. Дулати
Abbreviated name of the service recipient Таразский университет имени М.Х. Дулати
Abstract

Коллаборативная цифровая образовательная среда высших учебных заведений в рамках модернизации системы педагогического образования

Педагогикалық білім беру жүйесін жаңғырту аясында жоғары оқу орындарының коллаборативті цифрлы білім беру ортасы

Цель проекта - разработка модели формирования коллаборативной цифровой образовательной среды на основе взаимодействия казахстанских вузов в рамках модернизации системы педагогического образования для подготовки будущих педагогов, способных проводить инновационные научные исследования, используя цифровые и креативные компетенции, имеющих глобальную конкурентоспособность, новых условиях Казахстана.

Жобаның мақсаты – жаңа жағдайдағы Қазақстанда инновациялық ғылыми-зерттеулер жасай алатын, цифрлы-креативті құзыреттіліктері қалыптасқан, жаһандық бәсекеге қабілетті болашақ педагогтерді дайындау үшін педагогикалық білім беру жүйесін жаңғырту аясында қазақстандық жоғары оқу орындарының өзара ықпалдастығы негізінде коллаборативті цифрлы білім беру ортасын қалыптастыру моделін әзірлеу.

Для измерения, выявления, регистрации результатов проводимых исследований используются теоретические и эмпирические методы исследования.

Жүргізілетін ғылыми-зерттеу нәтижелерін өлшеу, анықтау, тіркеу үшін зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері пайдаланылады.

Бірлескен педагогикалық білім беру жүйесінде цифрлық білім беру ортасын қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық, инновациялық-технологиялық және сызықтық-әдістемелік аспектілері шетелдік тәжірибе негізінде зерттелді. Қазақстанда педагогикалық білім беру жүйесін жаңғырту, ЖОО-ның бірлескен цифрлық білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында қазақстандық ЖОО арасында бірыңғай бірлескен желілік-әдістемелік байланыс ұйымдастырылды. ЖОО-ның педагогикалық білім беру әлеуетін күшейту үшін ЖОО арасында бірлескен педагогикалық консорциум құрылды. Зерттеу нәтижесінде «педагогтің цифрлық құзыреттілігі» ұғымының компоненттері талданды және оның қалыптасу факторлары анықталды. Бірлескен зерттеу нәтижелерін ЖОО-ның оқу процесіне енгізу мақсатында ЖОО авторлық бірлестікте 1 оқулық әзірледі және зияткерлік меншік құқығы авторлық куәлікпен қорғалды. Шетелдік тәжірибені зерделеу нәтижесінде Қазақстанда бірлескен педагогикалық білім беру ортасын қалыптастыру, құру және цифрлық сауаттылық деңгейін, педагогтердің ақпараттық-коммуникативтік құзыреттерін арттыру жөніндегі цифрлық педагогикалық хаб (цифрлық педагогикалық кампус) жасақталды.

Коллаборативті педагогикалық білім беру жүйесінде цифрлы білім беру ортасын қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық, инновациялық-технологиялық және желілік-әдістемелік аспектілері шетел тәжірибесі негізінде зерделенді. Қазақстанда педагогикалық білім беру жүйесін жаңғырту, ЖОО-ның коллаборативті цифрлы білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында қазақстандық ЖОО арасында бірыңғай ортақ бірлескен желілік-әдістемелік байланыс - нетворкинг ұйымдастырылды. ЖОО-ның педагогикалық білім беру әлуетін күшейту үшін ЖОО арасында коллаборативті педагогикалық консорциум құрылды. Зерттеу жүргізу нәтижесінде «педагогтің цифрлы құзыреттілігі» ұғымының компоненттері сараланып, оны қалыптастыру факторлары анықталды. Коллаборативті зерттеу нәтижелерін ЖОО-ның оқу процесіне ендіру мақсатында ЖООаралық авторлық бірлестікте 1 оқулық әзірленді және зияткерлік меншік құқықтары авторлық куәлікпен қорғалды. Шетел тәжірибесін зерделеу нәтижесінде Қазақстанда коллаборативті педагогикалық білім беру ортасын қалыптастыру, құру және педагогтердің цифрлы сауаттылық деңгейін, ақпараттық-коммуникативті құзыреттерін арттыру бойынша цифрлы педагогикалық хаб (цифрлы педагогикалық кампус) жасақталады.

Коллаборативный педагогический консорциум, учебник, статьи, авторское свидетельство

Коллаборативті педагогикалық консорциум, оқулық, мақалалар, авторлық куәлік

Для усиления потенциала педагогического образования вузов создан коллаборативный педагогический консорциум между Таразским региональным университетом им. М.Х. Дулати, Жетысуским университетом им. И. Жансугурова, Аркалыкским педагогическим институтом им. И. Алтынсарина, Кокшетауским университетом им. Ш. Уалиханова

ЖОО-ның педагогикалық білім беру әлуетін күшейту үшін М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті, І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті, Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты, Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті арасында коллаборативті педагогикалық консорциум құрылды.

Повысится внутренняя академическая мобильность казахстанских вузов; каждому вузу будет широко открыт путь к использованию цифровых образовательных ресурсов других казахстанских вузов, появится возможность повышения профессиональной квалификации профессорско-преподавательского состава и будущих педагогов вузов; будет подготовлен педагог, с глобально конкурентоспособной цифровой компетентностью, удовлетворяющий сегодняшним запросам нового Казахстана.

Қазақстандық ЖОО-ның ішкі академиялық ұтқырлықтары артады; әрбір ЖОО-ы қазақстандық өзге ЖОО-ның цифрлы білім беру ресурстарын пайдалануға кеңінен жол ашылады, ЖОО профессор-оқытушылары мен болашақ педагогтерінің кәсіби біліктілігін арттыруға мүмкіндік туады; жаңа Қазақстанның бүгінгі сұранысын қанағаттандыратын жаһандық бәсекеге қабілетті, цифрлы-құзыреттілігі қалыптасқан білікті болашақ педагог даярланады.

Результаты исследования распростанены между субъектами сферы образования в рамках коллаборативного педагогического консорциума, созданного между Таразским региональным университетом им.М.Х. Дулати, Жетысуским университетом им.И.Жансугурова, Аркалыкским педагогическим институтом им.И.Алтынсарина, Кокшетауским университетом им.Ш. Уалиханова; обсуждены на международной конференциях, опубликованы в научных изданиях, учебниках.

Зерттеу нәтижелері М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті, І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті, Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты, Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті арасында құрылған коллаборативті педагогикалық консорциум шеңберінде білім саласының субъектілері арасында таратылды; халықаралық конференцияда талқыланды, ғылыми басылымдарда, оқулықта жарияланды.

UDC indices
378.147
International classifier codes
14.35.07; 14.01.11;
Key words in Russian
система образования; коллаборативное исследование; цифровая педагогика; цифровая компетентность; педагогический консорциум;
Key words in Kazakh
білім беру жүйесі; коллаборативті зерттеу; цифрлы педагогика; цифрлы құзыреттілік; педагогикалық консорциум;
Head of the organization Байжуманов Мухтар Казбекович Кандидат физико-математических наук, PhD / Доцент
Head of work Бузаубакова Клара Джайдарбековна доктор педагогических наук / доцент