Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0323РК01709 | AP19679071-KC-23 | 0123РК00994 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 2 | ||||
International publications: 2 | Publications Web of science: 1 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 8386200.2 | AP19679071 | ||
Name of work | ||||
Поиск путей построения справедливого, уважающего принципы и ценности прав человека сильного Казахстана (социальная справедливость, инклюзивная идентичность, деколониальность). | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Жүсіпбек Ғалым Өмірзақұлы | |||
0
0
2
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
"SDU University" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | SDU University | |||
Abstract | ||||
широкое понимание бедности, социальная детерминация бедности, критический реализм, антисоциальный капитализм, критическая педагогика. Кедейліктің кең түсініктемесі, кедейліктің әлеуметтік детерминациясы, сыни реализм, әлеуметтік құқықтарға қарсы капитализм, сыни педагогика изучить широкое понимание концепции бедность, которое включает социальное и структурное неравенство, и пути устранения бедности, являющейся результатом структурного неравенства. Анализ социальной маргинализации. Әлеуметтік және құрылымдық теңсіздіктерді қамтитын кедейліктің кең түсініктемесін және құрылымдық теңсіздіктерден туындайтын кедейлікті жою жолдарын зерттеу. Әлеуметтік маргинализацияны талдау. Исследование является междисциплинарным, также задействованы качественные методы исследования. Используется разнообразный инструментарий методов исследования: дискурс-анализ, сравнительный анализ, различные виды интервью, и отслеживания процессов. Бұл зерттеу пәнаралық болып табылады, сондай-ақ, сапалы зерттеу әдістері пайдаланылады, атап айтқанда, дискурсты талдау, салыстырмалы талдау, сұхбаттасу түрлері және процесті қадағалау. Проведен обзор литературы. Проведены работы по развитию концептуально-теоретической базы, построению теоретических основ исследования. Научная новизна данного проекта заключается в обсуждении важности широкого понимания концепции “бедность” и социальной справедливости. В социальных науках в целом и в Казахстане в частности необходимо более основательно анализировать широкое понимание концепции бедность, включающее социальное и структурное неравенство. Ғылыми әдебиетті саралау жасалды. Зерттеу жобасының тұжырымдамалық-теориялық негізін дамытуға және теориялық іргесін қалыптастыруға байланысты жұмыс жасалды. Бұл жобаның ғылыми жаңалығы «кедейлік» және әлеуметтік әділеттілік ұғымын кеңінен түсінудің маңыздылығын талқылауда жатыр. Жалпы әлеуметтік ғылымдарда және оның ішінде Қазақстанда кедейлік ұғымын, оның ішінде әлеуметтік және құрылымдық теңсіздікті кеңінен түсінуді тереңірек талдау қажеттілігі бар. Подготовлены и опубликованы одна глава для сборника, одна рецензия книги, две статьи для научных и популярных веб- ресурсов Жинаққа арналған бір кітап тарауы, бір кітап рецензиясы, ғылыми және танымал веб-ресурстарға арналған екі мақала дайындалып, жарық көрді.
научно-исследовательские и аналитические институты, гос.органы, ВУЗ-ы, НПО и институты гражданского общества. ғылыми-зерттеу мен сараптамамен айналысатын мекемелер, мемлекеттік органдар, ЖОО-дары, мемлекеттік емес ұйымдар және азаматтық қоғам институттары. |
||||
UDC indices | ||||
32:316 | ||||
International classifier codes | ||||
04.51.00; 11.07.00; 11.25.00; 06.56.00; 23.37.00; | ||||
Key words in Russian | ||||
социальная справедливость; критический реализм; универсальность прав человека; широкое понимание бедности; критическая педагогика; Паулу Фрейре; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
әлеуметтік әділеттілік; сыни реализм; адам құқықтарының әмбебтығы; кедейліктің кең түсінігі; сыни педагогика; Паулу Фрейре; | ||||
Head of the organization | Игенбаев Алимжан Бекежанович | / нет | ||
Head of work | Жүсіпбек Ғалым Өмірзақұлы | Ph.D / PhD |