Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0323РК01012 | AP15473403-KC-23 | 0122РК00849 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 0 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 5591492 | AP15473403 | ||
Name of work | ||||
Методические основы формирования картографической компетентности будущих учителей географии | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Бейкитова Альбина Нурахмятовна | |||
0
0
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "КазНПУ им.Абая" | |||
Abstract | ||||
процесс формирования картографической компетентности будущих учителей географии в вузе. ЖОО-да болашақ география пәні мұғалімдерінің картографиялық құзыреттілігін қалыптастыру үдерісі Определение научно-методических основ формирования картографической компетентности будущих учителей географии, составление структурно-содержательной модели, разработка системы заданий Болашақ география пәні мұғалімдерінің картографиялық құзыреттілігін калыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздерін анықтау, құрылымдық-мазмұндық моделін құрастыру, тапсырмалар жүйесін жасау - теоретический – анализ научно-исследовательских работ по формированию картографических компетенций - сравнительный – сравнение отечественного и зарубежного опыта по разработке структурно-содержательной модели формирования картографической компетентности – практико-ориентированный – структурирование системы заданий по географии, направленных на формирование картографической компетенции в соответствии с таксономией Блума. теориялық – картографиялық құзыреттіліктерді қалыптастыруға арналған ғылыми-зерттеу жұмыстарын талдау; - салыстырмалы – картографиялық құзыреттілікті қалыптастырудың құрылымдық-мазмұндық моделін жасау бойынша отандық және шетелдік тәжірибені салыстыру; - практикалық бағдарланған – картографиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған географиядан тапсырмалар жүйесін Блум таксономиясына сәйкес құрылымдау. ) определены теоретико-методологические и методические подходы к картографической компетентности будущих учителей-географов в процессе географического образования. 2) на основе научно-педагогических подходов структурирована модель формирования картографической компетентности будущих учителей-географов. 3) проанализированы подходы к формированию картографических знаний и умений будущих учителей-географов в географическом образовании. 4) система заданий, направленных на формирование картографической компетенции по географии, структурирована в зависимости от уровня таксономии Блума. Новизна: структурно-содержательная модель формирования картографической компетентности будущих учителей географии составлена в виде схем. Структурирована система заданий. 1) географиялық білім беру үдерісінде болашақ географ мұғалімдердің картографиялық құзыреттілігін теориялық-әдіснамалық және әдістемелік жолдары айқындалды. 2) ғылыми-педагогикалық тәсілдер негізінде болашақ географ мұғалімдердің картографиялық құзыреттілігін қалыптастырудың моделі құрылымдалды. 3) географиялық білім беруде болашақ географ мұғалімдердің картографиялық білімдері мен біліктерін қалыптастырудың тәсілдері талданды. 4) картографиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған географиядан тапсырмалар жүйесі Б.Блум таксономиясы деңгейіне байланысты құрылымдалды. Жаңашылдығы: болашақ география пәні мұғалімдерінің картографиялық құзыреттілігін қалыптастырудың құрылымдық-мазмұндық моделі сызба түрінде құрастырылды. Тапсырмалар жүйесі құрылымдалды. Разработка научно-технической, конструкторской документации не планировалась. Ғылыми-техникалық, конструкторлық құжаттаманы әзірлеу жоспарланған жоқ. Внедрение результатов за отчетный период не предусмотрено. Есеп беру кезеңінде нәтижелерді ендіру қарастырылмаған. Результаты исследования станут основой формирования картографической компетентности будущих учителей географии в географическом образовании, а также будут способствовать совершенствованию профессиональной компетентности учителей. Зерттеу нәтижелері географиялық білім беруде болашақ география пәні мұғалімдерінің картографиялық құзыреттілігін қалыптастырудың нәтижесі болып табылады, сондай-ақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге ықпал ететін болады. специалисты системы педагогического высшего образования, научно-педагогические кадры, учителя средней общеобразовательной школы. педагогикалық жоғары білім беру жүйесінің мамандары, ғылыми-педагогикалық кадрлар, жалпы білім беретін орта мектеп мұғалімдер. |
||||
UDC indices | ||||
372.891; 378 | ||||
International classifier codes | ||||
14.35.00; | ||||
Key words in Russian | ||||
картографическое образование; геоинформационное образование; географическая карта; картографические умения и навыки; картографическая грамотность; картографическая деятельность; картографическая компетентность; компетентностный подход; ГИС-технология; цифровые картографические компетенции; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
картографиялық білім; геоақпараттық білім; географиялық карта; картографиялық білік пен дағды; картографиялық сауаттылық; картографиялық іс-әрекет; картографиялық құзыреттілік; құзыреттілік тәсіл; ГАЖ-технология; цифрлық картографиялық құзыреттер; | ||||
Head of the organization | Тілеп Болат Анапияұлы | к.пол.наук / доцент | ||
Head of work | Бейкитова Альбина Нурахмятовна | / - |