Inventory number IRN Number of state registration
0323РК01012 AP15473403-KC-23 0122РК00849
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 0
Not implemented
Publications
Native publications: 0
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 5591492 AP15473403
Name of work
Методические основы формирования картографической компетентности будущих учителей географии
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Бейкитова Альбина Нурахмятовна
0
0
0
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
НАО "Казахский национальный педагогический университет имени Абая"
Abbreviated name of the service recipient НАО "КазНПУ им.Абая"
Abstract

процесс формирования картографической компетентности будущих учителей географии в вузе.

ЖОО-да болашақ география пәні мұғалімдерінің картографиялық құзыреттілігін қалыптастыру үдерісі

Определение научно-методических основ формирования картографической компетентности будущих учителей географии, составление структурно-содержательной модели, разработка системы заданий

Болашақ география пәні мұғалімдерінің картографиялық құзыреттілігін калыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздерін анықтау, құрылымдық-мазмұндық моделін құрастыру, тапсырмалар жүйесін жасау

- теоретический – анализ научно-исследовательских работ по формированию картографических компетенций - сравнительный – сравнение отечественного и зарубежного опыта по разработке структурно-содержательной модели формирования картографической компетентности – практико-ориентированный – структурирование системы заданий по географии, направленных на формирование картографической компетенции в соответствии с таксономией Блума.

теориялық – картографиялық құзыреттіліктерді қалыптастыруға арналған ғылыми-зерттеу жұмыстарын талдау; - салыстырмалы – картографиялық құзыреттілікті қалыптастырудың құрылымдық-мазмұндық моделін жасау бойынша отандық және шетелдік тәжірибені салыстыру; - практикалық бағдарланған – картографиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған географиядан тапсырмалар жүйесін Блум таксономиясына сәйкес құрылымдау.

) определены теоретико-методологические и методические подходы к картографической компетентности будущих учителей-географов в процессе географического образования. 2) на основе научно-педагогических подходов структурирована модель формирования картографической компетентности будущих учителей-географов. 3) проанализированы подходы к формированию картографических знаний и умений будущих учителей-географов в географическом образовании. 4) система заданий, направленных на формирование картографической компетенции по географии, структурирована в зависимости от уровня таксономии Блума. Новизна: структурно-содержательная модель формирования картографической компетентности будущих учителей географии составлена в виде схем. Структурирована система заданий.

1) географиялық білім беру үдерісінде болашақ географ мұғалімдердің картографиялық құзыреттілігін теориялық-әдіснамалық және әдістемелік жолдары айқындалды. 2) ғылыми-педагогикалық тәсілдер негізінде болашақ географ мұғалімдердің картографиялық құзыреттілігін қалыптастырудың моделі құрылымдалды. 3) географиялық білім беруде болашақ географ мұғалімдердің картографиялық білімдері мен біліктерін қалыптастырудың тәсілдері талданды. 4) картографиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған географиядан тапсырмалар жүйесі Б.Блум таксономиясы деңгейіне байланысты құрылымдалды. Жаңашылдығы: болашақ география пәні мұғалімдерінің картографиялық құзыреттілігін қалыптастырудың құрылымдық-мазмұндық моделі сызба түрінде құрастырылды. Тапсырмалар жүйесі құрылымдалды.

Разработка научно-технической, конструкторской документации не планировалась.

Ғылыми-техникалық, конструкторлық құжаттаманы әзірлеу жоспарланған жоқ.

Внедрение результатов за отчетный период не предусмотрено.

Есеп беру кезеңінде нәтижелерді ендіру қарастырылмаған.

Результаты исследования станут основой формирования картографической компетентности будущих учителей географии в географическом образовании, а также будут способствовать совершенствованию профессиональной компетентности учителей.

Зерттеу нәтижелері географиялық білім беруде болашақ география пәні мұғалімдерінің картографиялық құзыреттілігін қалыптастырудың нәтижесі болып табылады, сондай-ақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге ықпал ететін болады.

специалисты системы педагогического высшего образования, научно-педагогические кадры, учителя средней общеобразовательной школы.

педагогикалық жоғары білім беру жүйесінің мамандары, ғылыми-педагогикалық кадрлар, жалпы білім беретін орта мектеп мұғалімдер.

UDC indices
372.891; 378
International classifier codes
14.35.00;
Key words in Russian
картографическое образование; геоинформационное образование; географическая карта; картографические умения и навыки; картографическая грамотность; картографическая деятельность; картографическая компетентность; компетентностный подход; ГИС-технология; цифровые картографические компетенции;
Key words in Kazakh
картографиялық білім; геоақпараттық білім; географиялық карта; картографиялық білік пен дағды; картографиялық сауаттылық; картографиялық іс-әрекет; картографиялық құзыреттілік; құзыреттілік тәсіл; ГАЖ-технология; цифрлық картографиялық құзыреттер;
Head of the organization Тілеп Болат Анапияұлы к.пол.наук / доцент
Head of work Бейкитова Альбина Нурахмятовна / -