Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0323РК01390 | AP13268850-KC-23 | 0122РК00184 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 3 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 7358511 | AP13268850 | ||
Name of work | ||||
Аспекты обучения языковой личности М. Ауэзова в образовании | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Кушкимбаева Айнур Серикбаевна | |||
0
0
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
НАО "Актюбинский региональный университет имени К. Жубанова" Министерства образования и науки РК | ||||
Abbreviated name of the service recipient | АРУ им. К.Жубанова | |||
Abstract | ||||
Методика обучения лингвокогнитивному и прагматическому уровню языковой личности М. Ауэзова М.Әуезовтің тілдік тұлғасының лингво-когнитивтік және прагматикалық деңгейін оқыту әдістемесі раскрыть семантические, когнитивные и прагматические особенности языковой личности писателя, определить теоретическое понятие проблемы языковой личности с изучением аспектов обучения драматическим произведениям, рассмотреть связь между языковой личностью и читателем в практических целях, определить прагмастилистическую основу языковой личности, определить эффективные педагогические условия, влияющие на конкурентоспособность обучающихся в рамках языковой личности. қаламгердің тілдік тұлғасының семантикалық, когнитивтік және прагматикалық ерекшеліктерін ашу, драмалық шығармаларын оқытудың аспектілерін зерделей отырып, тілдік тұлға мәселесінің теориялық ұғымын анықтау, тәжірибелік мақсатта тілдік тұлға мен оқырман арасындағы байланысты қарастыру, тілдік тұлғаның прагмастилистикалық негізін айқындау, білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігіне әсер ететін тиімді педагогикалық шарттарды тілдік тұлға аясында анықтау Личностно-ориентированный подход-методологическая ориентация в педагогической деятельности, позволяющая обеспечить и поддержать процессы самопознания, самообразования и самореализации через опору на систему идей и способов действий. Важной особенностью технологии личностно-ориентированного обучения является развитие творческой индивидуальности и интеллектуально-нравственной свободы личности, совместный личностный рост учителя и учащихся. Тұлғаға бағытталған тәсіл – идеялар мен іс-қимыл тәсілдері жүйесіне сүйену арқылы өзін-өзі тану, өзін-өзі құру және өзін-өзі жүзеге асыру процестерін қамтамасыз етуге және қолдауға мүмкіндік беретін педагогикалық қызметтегі әдіснамалық бағдар. Тұлғаға бағытталған оқыту технологиясының маңызды ерекшелігі –шығармашылық даралықты және жеке тұлғаның интеллектуалды-адамгершілік бостандығын дамытуда, мұғалім мен оқушылардың бірлескен тұлғалық өсуінде. Определяя взаимоотношения персонажей в драматических произведениях М. Ауэзова, обучающиеся узнали прагматический аспект координации отношений драматурга и усвоили националистические, патриотические качества главного героя. М.Әуезовтің драмалық шығармаларындағы кейіпкерлердің қарым -қатынасын анықтай отырып, білім алушылар драматургтің қарым-қатынасты үйлестірудегі прагматикалық қырын танып білді және бас кейіпкердің бойындағы ұлтжандылық, Отансүйгіштік қасиеттерді үйренді. Студенты, магистранты научатся анализировать лингвокогнитивный, прагматический уровень языковой личности с помощью информационных технологий Студенттер, магистранттар тілдік тұлғаның лингвокогнитивтік, прагматикалық деңгейін ақпараттық технологияларды қолдану арқылы талдауды үйренеді. Лингвокогнитивный, прагматический уровни языковой личности широко обсуждались при обучении в вузе с эффективным использованием информационных технологий и использованием авторских слов. Тілдік тұлғаның лингвокогнитивтік, прагматикалық деңгейлерін ЖОО-да оқыту барысында ақпараттық технологияны тиімді қолдана отырып, автордың сөз қолданыстарын кеңінен талқылады. Студенты, магистранты учатся анализировать лингвокогнитивный, прагматический уровень языковой личности с помощью информационных технологий. Студенттер, магистранттар тілдік тұлғаның лингвокогнитивтік, прагматикалық деңгейін ақпараттық технологияларды қолдану арқылы талдауды үйренеді. В вузе обучающиеся и преподаватели могут использовать данные, представленные на данном семинаре, при анализе лингвокогнитивного, прагматического уровня языковой личности. ЖОО-да білім алушылар және оқытушылар бұл семинарда берілген мәліметтерді тілдік тұлғаның лингвокогнитивтік деңгейіне талдау жасау барысында қолдана алады. |
||||
UDC indices | ||||
8.80.808 | ||||
International classifier codes | ||||
17.00.00; 16.01.45; | ||||
Key words in Russian | ||||
М.Ауэзов; технология обучения; языковая личность; субъект-субъектные отношения; рефлексия; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
М.Әуезов; оқыту технология; тілдік тұлға; субъект-субъектілік қатынас; рефлексия; | ||||
Head of the organization | Карабасова Лаура Чапаевна | Доктор философии (Ph.D.) / Доктор философии в области образования | ||
Head of work | Кушкимбаева Айнур Серикбаевна | Phd, Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің доценті |