Inventory number | IRN | Number of state registration |
---|---|---|
0223РК00704 | AP09259979-OT-23 | 0121РК00285 |
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation |
Заключительный | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
Publications | ||
Native publications: 5 | ||
International publications: 2 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 1 |
Number of books | Appendicies | Sources |
1 | 3 | 66 |
Total number of pages | Patents | Illustrations |
148 | 0 | 30 |
Amount of funding | Code of the program | Table |
13619560.67 | AP09259979 | 3 |
Name of work | ||
Институциональный статус науки в современном казахстанском обществе: оценка проблем репрезентативности и разработка приоритетных направлений новой парадигмы развития престижа науки | ||
Report title | ||
Type of work | Source of funding | The product offerred for implementation |
Fundamental | Методическая документация | |
Report authors | ||
Таубаев Аяпберген Алданаевич , Есенгараев Есет Жемисбекович , Пунтус Евгения Александровна , Пупышева Татьяна Николаевна , Әбенов Ерғали Мұхтарұлы , Кернебаев Айдын Сапарович , Джакупова Динара , Берназарова Роза Диясовна , Алданай Әли Аяпбергенұлы , | ||
0
1
1
0
|
||
Customer | МНВО РК | |
Information on the executing organization | ||
Short name of the ministry (establishment) | Нет | |
Full name of the service recipient | ||
Учреждение "Esil University" | ||
Abbreviated name of the service recipient | Esil University | |
Abstract | ||
Объектом исследования выступает институциональный статус науки в казахстанском обществе на современном этапе. Зерттеу нысаны болып қазіргі кезеңдегі қазақстандық қоғамдағы ғылымның институционалдық мәртебесі болып табылады. На основе исследования существующих в современном казахстанском обществе представлений о месте и роли науки в жизни общества определить основные проблемные зоны, препятствующие трансформации социальных представлений о статусе науки в русле повышения уровня ее социальной значимости. Қазіргі қазақстандық қоғамда ғылымның қоғам өміріндегі орны мен рөлі туралы қалыптасқан түсініктерді зерттеу негізінде ғылымның мәртебесі туралы әлеуметтік түсініктердің оның әлеуметтік маңыздылық деңгейін арттыру арнасында өзгеруіне кедергі келтіретін негізгі проблемалық аймақтарды анықтау. К основным методам исследования, предлагаемыми к применению в рамках данного проекта следует отнести: А) теоретические методы исследования: - метод абстрагирования; - метод обобщения; - исторический метод. - метод восхождения от абстрактного к конкретному; - системный метод. Б) эмпирические методы исследования: - методы экономико-статистической обработки данных (расчета средних величин, группировки, индексный, исследования динамических рядов, корреляционно-регрессионного анализа); - методы анкетирования; - методы наблюдения; - метод интервьюирования; - метод экспертного опроса; - метод непосредственного описания. Осы жоба аясында қолдануға ұсынылатын негізгі зерттеу әдістеріне мыналар жатады: А) зерттеудің теориялық әдістері: - абстракция әдісі; - жалпылау әдісі; - тарихи әдіс. - әдісі «таулар» шыңына жеттік жылғы абстрактылы нақты; - жүйелік әдіс. Б) эмпирикалық зерттеу әдістері: -деректерді экономикалық-статистикалық өңдеу әдістері (орташа шамаларды есептеу, топтау, индекстік, динамикалық қатарларды зерттеу, корреляциялық-регрессиялық талдау); - сауалнама әдістері; - бақылау әдістері; - сұхбаттасу әдісі; - сараптамалық сауалнама әдісі; - тікелей сипаттау әдісі. Разработана теоретико-методологическая концепция исследования и сформирован методический инструментарий исследования. Определены наиболее популярные и эффективные с точки зрения международной практики методы формирования и поддержания статуса науки в обществе. На основе анкетирования/интервьюирования выявлены ключевые позиции стейкхолдеров по вопросу определения институционального статуса науки в современном казахстанском обществе. На основе анкетирования выявлены ключевые позиции по вопросу определения институционального статуса науки в современном казахстанском обществе субъектов СМИ, образования и населения. На основе сгруппированных показателей опросов проведено ранжирование результатов с выделением проблемных зон, определяющих институциональных статус науки в казахстанском обществе. Разработан комплекс первичных рекомендаций, направленных на повышение институционального статуса науки в казахстанском обществе. Зерттеудің теориялық және әдіснамалық тұжырымдамасы әзірленді және зерттеудің әдістемелік құралдары қалыптастырылды. Халықаралық тәжірибе тұрғысынан қоғамдағы ғылымның мәртебесін қалыптастыру мен сақтаудың ең танымал және тиімді әдістері анықталды. Сауалнама/сұхбат негізінде қазіргі қазақстандық қоғамдағы ғылымның институционалдық мәртебесін анықтау мәселесі бойынша стейкхолдерлердің негізгі ұстанымдары анықталды. Сауалнама негізінде БАҚ, білім беру және халық субъектілерінің қазіргі қазақстандық қоғамындағы ғылымның институционалдық мәртебесін анықтау мәселесі бойынша негізгі ұстанымдары анықталды. Сауалнамалардың топтастырылған көрсеткіштері негізінде қазақстандық қоғамдағы ғылымның институционалдық мәртебесін айқындайтын проблемалық аймақтарды бөліп көрсете отырып, нәтижелерді саралау жүргізілді. Қазақстандық қоғамдағы ғылымның институционалдық мәртебесін арттыруға бағытталған бастапқы ұсынымдар кешені әзірленді. Проект является социально-гуманитарным исследованием, поэтому в ходе исследования расчеты и сравнение конструктивных и технико-экономические показателей не поддаются учету. Жоба әлеуметтік-гуманитарлық зерттеу болып табылады, сондықтан зерттеу барысында құрылымдық және техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу мен салыстыру есепке алынбайды. Отдельные научные результаты исследования по проекту были использованы при подготовке предложений и рекомендации профильным государственным органам по развитию научно-инновационной сферы Казахстана. Зерттеудің жекелеген ғылыми нәтижелері Қазақстанның ғылыми-инновациялық саласын дамыту бойынша бейінді мемлекеттік органдарға ұсыныстар мен ұсынымдар дайындау кезінде пайдаланылды. Научный эффект проекта заключается в разработке концептуальных основ совершенствования политики Республики Казахстан в области формирования и поддержания статуса науки в обществе, ориентированных на повышение эффективности применяемых в рамках нее методов и механизмов, а также выявлении проблем существующей стратегической модели. Социально-экономический эффект заключается в разработке рекомендаций по совершенствованию действующих механизмов политики Казахстана в области формирования и поддержания статуса науки в обществе, устранению ее слабых сторон и провалов и формированию перечня первоочередных мер по развитию ее базовых направлений в контексте роста статуса науки и, как следствие, повышения ее, в том числе и социальной, востребованности. Жобаның ғылыми тиімділігі оның шеңберінде қолданылатын әдістер мен тетіктердің тиімділігін арттыруға бағдарланған қоғамда ғылым мәртебесін қалыптастыру және қолдау саласындағы Қазақстан Республикасының саясатын жетілдірудің тұжырымдамалық негіздерін әзірлеу, сондай-ақ қазіргі стратегиялық модельдің проблемаларын анықтау болып табылады. Әлеуметтік-экономикалық тиімділік Қазақстанның қоғамдағы ғылым мәртебесін қалыптастыру және қолдау саласындағы саясатының қолданыстағы тетіктерін жетілдіру, оның әлсіз жақтары мен сәтсіздіктерін жою және ғылым мәртебесінің өсуі және соның салдарынан оны, оның ішінде әлеуметтік сұранысты арттыру контексінде оның базалық бағыттарын дамыту жөніндегі бірінші кезектегі шаралар тізбесін қалыптастыру бойынша ұсынымдар әзірлеуден тұрады. Сфера уполномоченных государственных организаций, научных организаций и институтов. Уәкілетті мемлекеттік ұйымдардың, ғылыми ұйымдар мен институттардың саласы. |
||
UDC indices | ||
001.92 | ||
International classifier codes | ||
06.81.23; 06.54.41; | ||
Readiness of the development for implementation | ||
Key words in Russian | ||
институт науки; общественный статус науки; популяризация науки; управление наукой; престиж науки; | ||
Key words in Kazakh | ||
ғылым институты; ғылымның қоғамдық мәртебесі; ғылымды дәріптеу; ғылымды басқару; ғылымның беделі; | ||
Head of the organization | Таубаев Аяпберген Алданаевич | Доктор экономических наук / профессор |
Head of work | Таубаев Аяпберген Алданаевич | Доктор экономических наук / профессор |
Native executive in charge |