Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0323РК01152 | AP19676696-KC-23 | 0123РК00665 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 0 | ||||
International publications: 2 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 16572940 | AP19676696 | ||
Name of work | ||||
Разработка методики формирования и развития у школьников математической грамотности в контексте исследований PISA | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Applied | Нұрғабыл Дүйсебек Нұрғабылұлы | |||
0
0
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Некоммерческое акционерное общество "Жетысуский университет имени Ильяса Жансугурова" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО ЖУ им.И.Жансугурова | |||
Abstract | ||||
Учебный процесс по формированию математической грамотности школьников Мектеп оқушыларының математикалық сауаттылығын дамытудың оқу процесі Разработка методических основ обучения школьников решению практико-ориентированных задач, формирование и развитие их мыслительных навыков в контексте исследований PISA. Мектеп оқушыларын практикалық бағытталған есептерді шешуге үйретудің әдістемелік негіздерін әзірлеу, PISA зерттеулері негізінде олардың ойлау қабілеттерін қалыптастыру және дамыту. Теоретические и эмпирические Теориялық және эмпирикалық 1) Определены уровни готовности учителей математики и будущих учителей математики к обучению школьников решению заданий PISA, степень разработанности методик обучения школьников решению заданий PISA. 2) Посредством эксперимента выявлены проблемы, возникающие при обучении школьников решению практико-ориентированных задач в контексте программной концепции PISA-2021. 3) Определены типы практико-ориентированных задач – как объекты мыслительной деятельности, сформулированные в программной концепции PISA-2021. 4) Выявлены признаки сформированности математической грамотности школьников в контексте программной концепции PISA-2021 1) Математика мұғалімдері мен болашақ математика мұғалімдерінің мектеп оқушыларын PISA тапсырмаларын шешуге үйретуге дайындық деңгейлері, мектеп оқушыларын PISA тапсырмаларын шешуге үйрету әдістемесінің даму дәрежесі анықталды. 2) Эксперимент арқылы мектеп оқушыларын PISA-2021 бағдарламасының тұжырымдамасы контекстінде тәжірибеге бағытталған есептерді шешуге үйрету кезінде туындайтын мәселелер анықталды. 3) Практикаға бағытталған тапсырмалардың түрлері – PISA-2021 бағдарламалық тұжырымдамасында тұжырымдалған ақыл-ой әрекетінің объектілері ретінде айқындалады. 4) PISA-2021 бағдарламасының тұжырымдамасы аясында мектеп оқушыларының математикалық сауаттылығын дамытудың белгілері анықталды. Опубликованы 2 статьи в рецензируемом научном издании, имеющем процентиль по CiteScore в базе Scopus не менее 65 (шестидесяти пяти) Scopus дерекқорында CiteScore бойынша 65-тен (алпыс бестен) кем емес пайыздық көрсеткіші бар рецензияланған ғылыми басылымда 2 мақала жарияланды.
Проведенные теоретические и экспериментальные исследования позволили эффективно выявить проблемы формирования и развития математической грамотности у учащихся в контексте концепции PISA-2021. Жүргізілген теориялық және эксперименттік зерттеулер PISA-2021 тұжырымдамасы контекстінде оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру және дамыту мәселелерін тиімді анықтауға мүмкіндік берді. В процессе обучения школьников решению практико-ориентированных задач в контексте программной концепции PISA, в процессе обучения студентов вузов, на курсах повышения профессиональной квалификации учителей математики. Мектеп оқушыларын PISA бағдарламасының концепциясы контекстінде тәжірибеге бағытталған есептерді шешуге үйрету барысында, ЖОО студенттерін оқыту процесінде, математика пәні мұғалімдерінің біліктілігін арттыру курстарында. |
||||
UDC indices | ||||
373.5 | ||||
International classifier codes | ||||
14.25.07; | ||||
Key words in Russian | ||||
методика обучения; исследования PISA; математическая грамотность; мыслительные навыки; оценочно-обучающие задания; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
оқыту әдістемесі; PISA зерттеулері; математикалық сауаттылық; ойлау дағдылары; бағалау-оқыту тапсырмалары; | ||||
Head of the organization | Баймырзаев Қуат Маратұлы | Доктор географических наук / Профессор | ||
Head of work | Нұрғабыл Дүйсебек Нұрғабылұлы | д.ф.-м.н. / профессор |