Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0323РК01180 | AP14973000-KC-23 | 0122РК00507 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 3 | ||||
International publications: 5 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 5 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 7999986 | AP14973000 | ||
Name of work | ||||
Советское детство в Казахстане в годы войны (1941-1945 гг.): история и повседневность | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Абдукаримова Жанара Кадировна | |||
0
0
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Некоммерческое акционерное общество "Карагандинский университет имени академика Е. А. Букетова" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "Карагандинский университет имени академика Е. А. Букетова" | |||
Abstract | ||||
Советское детство в Казахстане в годы войны (1941-1945 гг. Соғыс жылдарындағы Қазақстандағы кеңестік балалық шақ (1941-1945 жж.) Изучение истории и повседневности советского детства в Казахстане в годы Великой Отечественной войны (1941-1945 гг.). Ұлы Отан соғысы жылдарындағы (1941-1945 жж.) Қазақстандағы кеңестік балалық шақтың тарихы мен күнделікті өмірін зерттеу. В исследовании Советского детства в Казахстане в годы войны (1941-1945 гг.) будут использованы как общенаучные методы, такие как анализ и синтез, дедукции и индукции, системно-функциональный метод и другие, так и специально-исторические методы, такие как проблемно-хронологический, сравнительно-исторический, историко-типологический, ретроспективный и другие. Например, проблемно-хронологический метод позволил выделять проблемы детской беспризорности, безнадзорности, преступности, условий пребывания воспитанниках в приемниках-распределителях, детских домах и т.д, соотнося их с нормативно-правовой базой СССР в хронологической последовательности. Сравнительно-исторический метод позволит выявить особенности функционирования детских приемников-распределителей, детских домов, образовательных учреждений, учреждений системы здравоохранения по областям Казахстана и выявить региональные различия. Конкретно-исторический метод позволит выделить достоверные, существенные и определяющие стороны истории и повседневности детства Казахской ССР. А также будет использован математико-статистический метод при обработке статистических данных. Например, при определении источников попадания детей в детские приемники-распределители, опираясь на статистические методы, можно определить, что основными источниками были детские комнаты милиции, в которые помещались беспризорные и безнадзорные дети. Соғыс жылдарындағы Қазақстандағы кеңестік балалық шақты зерттеуде (1941-1945 жж.) талдау және синтез, дедукция және индукция, жүйелік-функционалдық әдіс және басқа да Жалпы ғылыми әдістер, сондай-ақ проблемалық-хронологиялық, Салыстырмалы-тарихи, тарихи-типологиялық, ретроспективті және басқа да арнайы-тарихи әдістер пайдаланылатын болады. Мәселен, проблемалық-хронологиялық әдіс балалардың панасыздығы, қараусыздығы, қылмысы, тәрбиеленушілердің қабылдағыш-дистрибьюторларда, балалар үйлерінде және т.б. болу жағдайлары мәселелерін бөліп көрсетуге мүмкіндік берді, оларды хронологиялық ретпен КСРО-ның нормативтік-құқықтық базасымен байланыстырды. Салыстырмалы-тарихи әдіс Қазақстан облыстары бойынша балалар қабылдағыш-таратушыларының, балалар үйлерінің, білім беру мекемелерінің, Денсаулық сақтау жүйесі мекемелерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін анықтауға және өңірлік айырмашылықтарды анықтауға мүмкіндік береді. Нақты-тарихи әдіс Қазақ КСР-нің балалық шақ тарихы мен күнделікті өмірінің шынайы, елеулі және айқындаушы жақтарын бөліп көрсетуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ статистикалық деректерді өңдеу кезінде математикалық-статистикалық әдіс пайдаланылатын болады. Мысалы, статистикалық әдістерге сүйене отырып, балалардың балалар қабылдағыш-дистрибьюторларына кіру көздерін анықтаған кезде, негізгі көздер көшедегі және қараусыз қалған балалар орналастырылған милицияның балалар бөлмелері екенін анықтауға болады. На основе архивных данных и материалов интервью были изучены проблемы детской повседневности в Казахстане в годы войны и проблемы советского детства в детских домах Казахстана. Подготовлено 2 публикации в журналах рекомендованных КОКСОН. Проведен комплексный анализ источников по проблеме исследования, подведены предварительные итоги работы. Издано учебное пособие. Опубликовано 2 статьи КОКСОН МНВО РК. Опубликовано 5 статей SCOPUS. Опубликовано 2 статьи в материалах республиканской научно-практической конференции. Опубликована 1 статья в журнале ближнего зарубежья. Архивтік деректер мен сұхбат материалдары негізінде соғыс жылдарындағы Қазақстандағы балалар күнделікті өмірінің проблемалары және Қазақстанның балалар үйлеріндегі кеңестік балалық шақ мәселелері зерделенді. КОКСОН ұсынған журналдарда 2 жарияланым дайындалды. Зерттеу мәселесі бойынша дереккөздерге кешенді талдау жүргізілді, жұмыстың алдын ала қорытындылары шығарылды. Оқу құралы жарық көрді. ҚР ҰӘҚ КОКСОН 2 мақаласы жарияланды. 5 Scopus мақаласы жарияланды. Республикалық ғылыми-практикалық конференция материалдарында 2 мақала жарияланды. Жақын шетел журналында 1 мақала жарияланды. Проведена работа по сбору материала в четырех государственных архивах Казахстана и России: Архив Президента Республики Казахстан, Государственный архив Карагандинской области, Государственный архив Российской Федерации, Российский государственный архив социально-политической истории. Қазақстан мен Ресейдің төрт мемлекеттік мұрағатында материал жинау жұмыстары жүргізілді: Қазақстан Республикасы Президентінің Мұрағаты, Қарағанды облысының мемлекеттік мұрағаты, Ресей Федерациясының мемлекеттік мұрағаты, Ресейдің әлеуметтік-саяси тарихының мемлекеттік мұрағаты.
Определен круг проблем по истории детской повседневности в Казахстане в годы Великой Отечественной войны (1941-1945 гг.). Внесен некоторый вклад в отечественную историографию по вопросам истории функционирования детских домов, детских пенитенциарных учреждений в годы войны. Введен оборот ряд архивных документов. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы (1941-1945 жж.) Қазақстандағы балалар күнделікті өмірінің тарихы бойынша проблемалар шеңбері айқындалды. Соғыс жылдарындағы балалар үйлері, балалар пенитенциарлық мекемелерінің жұмыс істеу тарихы мәселелері бойынша отандық тарихнамаға біраз үлес қосты. Бірқатар мұрағаттық құжаттардың айналымы енгізілді. Гуманитарные науки. История и Археология. История Казахстана Гуманитарлық ғылымдар. Тарих және Археология. Қазақстан Тарихы |
||||
UDC indices | ||||
УДК 940.53/.54-053.2 «1941/1945»(574.3) | ||||
International classifier codes | ||||
03.20.00; | ||||
Key words in Russian | ||||
Дети; Детство; Советское детство; Беспризорность и безнадзорность; Великая Отечественная война; История Казахстана; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
Балалар; Балалық шақ; Кеңестік балалық шақ; Панасыздық және қараусыздық; Ұлы Отан соғысы; ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихы; | ||||
Head of the organization | Дулатбеков Нурлан Орынбасарович | Доктор юридических наук / профессор, Член-корреспондент НАН РК | ||
Head of work | Абдукаримова Жанара Кадировна | / нет |