Inventory number IRN Number of state registration
0323РК00941 AP14870561-KC-23 0122РК00257
Document type Terms of distribution Availability of implementation
Краткие сведения Gratis Number of implementation: 1
Implemented
Publications
Native publications: 4
International publications: 0 Publications Web of science: 0 Publications Scopus: 0
Patents Amount of funding Code of the program
0 13015332.36 AP14870561
Name of work
Модернизация общественного сознания в Казахстане как условие формирования нравственной культуры подрастающего поколения
Type of work Source of funding Report authors
Fundamental Карманова Жанат Алпысовна
0
1
1
0
Customer МНВО РК
Information on the executing organization
Short name of the ministry (establishment) МНВО РК
Full name of the service recipient
Некоммерческое акционерное общество "Карагандинский университет имени академика Е. А. Букетова"
Abbreviated name of the service recipient НАО "Карагандинский университет имени академика Е. А. Букетова"
Abstract

воспитательно-образовательный процесс дошкольных организаций

мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиелеу - білім беру процесі

теоретическое обоснование, разработка концепции, проектирование технологии формирования основ нравственной культуры детей дошкольного возраста в условиях модернизации общественного сознания и ее экспериментальная апробация

теориялық негіздеу, тұжырымдаманы әзірлеу, қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік мәдениетінің негізін қалыптастыру технологиясын жобалау және оны тәжірибелік апробациядан өткізу

1. Теоретический анализ научно-методической литературы; анализ имеющегося профессионального опыта у педагогов дошкольных организаций, анализ наличия методических и дидактических материалов по формированию основ нравственной культуры детей в условиях модернизации общественного сознания. 2. Констатирующий этап педагогического эксперимента на базах исследования. 3. Практическая разработка научно-методического комплекса. 4. Внедрение технологии и научно-методического комплекса по формированию основ нравственной культуры детей в условиях модернизации общественного сознания (формирующий этап педагогического эксперимента).

1. Қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында балалардың адамгершілік мәдениетінің негіздерін қалыптастыру бойынша әдістемелік және дидактикалық материалдардың болуын талдау. Мектепке дейінгі ұйымдардың педагогтерінің кәсіби тәжірибесін талдау, ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді теориялық талдау. 2. Зерттеу базасындағы педагогикалық эксперименттің анықтаушы кезеңі. 3. Ғылыми-әдістемелік кешенді тәжірибелік әзірлеу. 4. Қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында балалардың адамгершілік мәдениетінің негіздерін қалыптастыру бойынша ғылыми-әдістемелік кешен мен технологияны енгізу (педагогикалық эксперименттің қалыптастырушы кезеңі).

1. Спроектирована технология и научно-методический комплекс (блок – работа с педагогами, блок – работа с родителями) для формирования основ нравственной культуры детей дошкольного возраста в условиях модернизации общественного сознания. 2. Выявлен исходный уровень сформированности основ нравственной культуры детей дошкольного возраста в условиях модернизации общественного сознания. 3. Разработан научно-методический комплекс (блок – работа с детьми) для формирования основ нравственной культуры дошкольников в условиях модернизации общественного сознания. 4. Осуществляется внедрение технологии и научно-методического комплекса по формированию основ нравственной культуры дошкольников в условиях модернизации общественного сознания.

1. Қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік мәдениетінің негіздерін қалыптастыру (блок – педагогтармен жұмыс, блок – ата-аналармен жұмыс) үшін ғылыми-әдістемелік кешені мен технологиясын жобалау. 2. Қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік мәдениетінің негіздерін қалыптастырудың бастапқы деңгейі анықталды. 3. Қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында мектепке дейінгілердің адамгершілік мәдениетінің негіздерін қалыптастыру (блок – балалармен жұмыс) үшін ғылыми-әдістемелік кешені әзірленді. 4. Қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында мектепке дейінгілердің адамгершілік мәдениетінің негіздерін қалыптастыру бойынша ғылыми-әдістемелік кешені мен технологияны ендіру жүзеге асырылуда.

спроектированная технология, научно-методический комплекс, предназначенные для формирования основ нравственной культуры дошкольников в условиях модернизации общественного сознания, обуславливают применение ожидаемых результатов проекта в науках социально-гуманитарного направления.

қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында мектепке дейінгілердің адамгершілік мәдениетінің негіздерін қалыптастыруға арналған ғылыми-әдістемелік кешені мен технологиясын жобалау, әлеуметтік-гуманитарлық бағыттағы ғылымдарда жобаның күтілетін нәтижелерін қолдануға негіз болады.

- опубликованы статьи: 1) Карманова Ж.А., Шкутина Л.А., Абылайхан С.М., Бейсенбекова Г.Б., Белгібаева Г.Қ. Рухани жаңғыру аясында өскелең ұрпақтың адамгершілік мәдениетін дамыту ерекшеліктері // Вестник Карагандинского университета. Серия «Педагогика». – Караганда, 2023. - №2 (110). – С. 81-87. 2) Карманова Ж.А., Шкутина Л.А., Демисенова Ш.С., Бейсенбекова Г.Б. Рефлексивті сананың мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік мәдениетінің дамуына ықпалы // 3i: intellect, idea, innovation - интеллект, идея, инновация. Многопрофильный научный журнал Костанайского регионального университета им. А. Байтурсынова. Серия «Педагогические науки». – Костанай, 2023. - №3. – С. 178-184. - типографским и электронным способом изданы методические рекомендации: 1) Карманова Ж.А., Шкутина Л.А., Абылайхан С.М., Бейсенбекова Г.Б., Белгібаева Г.Қ., Ельшина М.К. Қазақстанда қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік мәдениеті негіздерін қалыптастыруға арналған әдістемелік нұсқаулық. - Методические рекомендации. - Қарағанды: АРКО, 2023. - 48 бет. 2) Карманова Ж.А., Шкутина Л.А., Абылайхан С.М., Бейсенбекова Г.Б., Белгібаева Г.Қ., Ельшина М.К. Қазақстанда қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік мәдениеті негіздерін қалыптастыруға арналған әдістемелік нұсқаулық. - Свидетельство о внесении сведений в государственный реестр прав на объекты, охраняемые авторским правом №39070 от 15.09.2023г.

- мақалалар жарияланды: 1) Карманова Ж.А., Шкутина Л.А., Абылайхан С.М., Бейсенбекова Г.Б., Белгібаева Г.Қ. Рухани жаңғыру аясында өскелең ұрпақтың адамгершілік мәдениетін дамыту ерекшеліктері // Қарағанды университетінің Хабаршысы. «Педагогика» сериясы. – Қарағанды, 2023. - №2 (110). – Б. 81-87. 2) Карманова Ж.А., Шкутина Л.А., Демисенова Ш.С., Бейсенбекова Г.Б. Рефлексивті сананың мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік мәдениетінің дамуына ықпалы // 3i: intellect, idea, innovation - интеллект, идея, инновация. А. Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университетінің көпсалалы ғылыми журналы. «Педагогикалық ғылымы» сериясы. – Қостанай, 2023. - №3. – Б. 178-184. - типографиялық және электрондық тәсілмен әдістемелік нұсқаулық шықты: 1) Карманова Ж.А., Шкутина Л.А., Абылайхан С.М., Бейсенбекова Г.Б., Белгібаева Г.Қ., Ельшина М.К. Қазақстанда қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік мәдениеті негіздерін қалыптастыруға арналған әдістемелік нұсқаулық. - Қарағанды: АРКО, 2023. - 48 б. 2) Карманова Ж.А., Шкутина Л.А., Абылайхан С.М., Бейсенбекова Г.Б., Белгібаева Г.Қ., Ельшина М.К. Қазақстанда қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік мәдениеті негіздерін қалыптастыруға арналған әдістемелік нұсқаулық. – Авторлық құқықпен қорғалатын объектілерге құқықтардың мемлекеттік тізілімге мәліметтерді енгізу туралы куәлік 2023 жылғы 15 қыркүйек № 39070.

качество результатов проекта определяет социально-экономический эффект: - спроектирована технология формирования основ нравственной культуры детей дошкольного возраста в условиях модернизации общественного сознания. Спроектированная система действий педагога при организации форм обучения и воспитания, применении методов обучения и воспитания, средств обучения и воспитания, при которой осуществляется и ориентация на действия самих детей с заранее запланированным результатом является сутью собственной технологии по формированию основ нравственной культуры детей дошкольного возраста в условиях модернизации общественного сознания. Основным замыслом технологии формирования основ нравственной культуры дошкольников является сформированность всех ее компонентов: мотивационно-личностного, содержательного, поведенческого, рефлексивного. - разработан научно-методический комплекс (блок – работа с педагогами, блок – работа с родителями, блок – работа с детьми) для формирования основ нравственной культуры детей дошкольного возраста в условиях модернизации общественного сознания.

жоба нәтижесінің сапасы әлеуметтік-экономикалық тиімділікті анықтайды: - қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік мәдениетінің негіздерін қалыптастыру технологиясының жобасы жасалды. Оқыту және тәрбиелеу формасын ұйымдастыру, оқыту мен тәрбиелеу әдістерін, оқыту мен тәрбиелеу құралдарын қолдану кезіндегі педагогтің жобалау әрекетінің жүйесі, алдын ала жоспарланған нәтижесі бар балалардың іс-әрекеттеріне бағдарлану арқылы қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік мәдениетінің негіздерін қалыптастыру жөніндегі өздік технологияның мәні болып табылады. Мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік мәдениетінің негіздерін қалыптастыру технологиясының негізгі мақсаты оның барлық мотивациялық-тұлғалық, мазмұндық, мінез-құлықтық, рефлексивті компоненттерін қалыптастыру болып табылады: - қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік мәдениетінің негіздерін қалыптастыру үшін ғылыми-әдістемелік кешені (блок – педагогтармен жұмыс, блок – ата – аналармен жұмыс, блок-балалармен жұмыс) әзірленді.

разработанные технология и научно-методический комплекс предназначены для подготовки педагогов к работе в дошкольных организациях, для слушателей институтов повышения педагогической квалификации, для практикующих педагогов дошкольных организаций, родителей.

әзірленген ғылыми-әдістемелік кешен мен технология педагогтарды мектепке дейінгі ұйымдардағы жұмысқа дайындауға, педагогикалық біліктілікті арттыру институттарының тыңдаушыларына, мектепке дейінгі ұйымдардың практик педагогтарына, ата-аналарға арналған.

UDC indices
37.034
International classifier codes
14.23.09;
Key words in Russian
модернизация общественного сознания в Казахстане; нравственная культура; формирование нравственной культуры детей; технология формирования нравственной культуры детей; дети дошкольного возраста.;
Key words in Kazakh
Қазақстанда рухани жаңғыру жағдайы; адамгершілік мәдениет; балалардың адамгершілік мәдениетін қалыптастыру; балалардың адамгершілік мәдениетін қалыптастыру технологиясы; мектеп жасына дейінгі балалар;
Head of the organization Дулатбеков Нурлан Орынбасарович Доктор юридических наук / профессор, Член-корреспондент НАН РК
Head of work Карманова Жанат Алпысовна Доктор педагогических наук, Академик педагогических наук Казахстана, / доцент