Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0323РК01304 | AP14971204-KC-23 | 0122РК00284 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 2 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 7974895 | AP14971204 | ||
Name of work | ||||
Научно-методологические основы подготовки будущих социальных педагогов к профессиональной деятельности | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Орынбекова Айнур Саматовна | |||
0
0
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Некоммерческое акционерное общество "Евразийский Национальный университет имени Л.Н. Гумилева" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "ЕНУ им.Л.Н.Гумилева" | |||
Abstract | ||||
Учебный процесс в высших учебных заведениях Жоғары оқу орындарындағы білім беру үдерісі Разработка методических рекомендаций по теоретическому обоснованию профессиональной деятельности будущих социальных педагогов, а также анализу и обмену положительным опытом организации образовательного процесса. Болашақ әлеуметтік педагогтардың кәсіби іс-әрекетке даярлығын теориялық тұрғыдан негіздеу әдістемелік ұсыныстар жасау, сондай-ақ оқу үдерісін ұйымдастырудың оң тәжірибелерін сараптау және бөлісу. Методы теоретического анализа философской, педагогической, психологической и другой научной литературы, обобщение педагогического опыта вузов и педагогический эксперимент, анкетирование, опрос, тестирование, методы математической статистики. Философиялық, педагогикалық, психологиялық және басқа да ғылыми әдебиеттерді теориялық талдау әдістері, педагогикалық озық тәжірибелерді зерделеу, сұрақ қою, сауалнама, тестілеу, құжаттық дереккөздерді талдау, математикалық статистиканы өңдеу әдістері және т.б. Разработано учебно-методическое пособие «Социальная педагогика», направленное на развитие профессиональной подготовки социальных педагогов. Разработан элективный курс "методика формирования готовности будущих социальных педагогов к профессиональной деятельности в вузах". По результатам работы были разработаны анкеты и интервью, а алгоритм кодирования представлен в виде схемы. По исследовательским работам проведены методы теоретического анализа научной литературы, изучение передового педагогического опыта, методы анализа документальных источников. Опубликованы статьи в сборниках конференций. Защищена докторская диссертация (PhD). Әлеуметтік педагогтардың кәсіби даярлығын дамытуға бағытталған «Әлеуметтік педагогика» атты оқу-әдістемелік құралы әзірленді. «ЖОО-ғы болашақ әлеуметтік педагогтардың кәсіби іс-әрекетке даярлығын қалыптастырудың әдістемесі» атты элективті курсы әзірленді. Жұмыс нәтижесі бойынша сауалнама және сұхбат әзірленіп, кодтау алгоритмі схема түрінде көрсетілді. Зерттеу жұмыстары бойынша ғылыми әдебиеттерге теориялық талдау әдістері, педагогикалық озық тәжірибелерді зерделеу, құжаттық дереккөздерді талдау әдістері жүргізілді. Конференция жинақтарына мақалалар жарияланды. Докторлық диссертация (PhD) қорғалды. Сложность проблемы исследования сочетает в себе ряд аспектов: - влияние объективных процессов развития социальной системы на деятельность социального педагога, что требует развития профессиональной компетентности специалиста; - психологическая - формирование у будущего социального педагога потребности в самореализации и подготовке к профессиональной деятельности; - педагогический - необходимо охватить теоретические основы профессиональной подготовки специалиста в период обучения в вузе и изучить профессиональные качества личности. Зерттеу мәселенің күрделілігі бірқатар аспектілерді біріктіре отырып: - әлеуметтік жүйе дамуының объективті үдерістерінің маманның кәсіби құзыреттілігін дамытуды қажет ететін әлеуметтік педагог қызметіне әсерін; - психологиялық – болашақ әлеуметтік педагогтың өзін-өзі жүзеге асыру қажеттілігін қалыптастыру мен кәсіби іс-әрекетке даярлығын; - педагогикалық – жоғары оқу орнында оқу кезеңінде маманның кәсіби дайындығының теориялық негіздерін қамту және кәсіби тұлғалық қасиеттерін зерделеуді қажет етуде.
Эффективность проекта в национальном и международном масштабах определяется тем, что ожидаемые результаты способствуют обоснованию готовности будущих социальных педагогов к профессиональной деятельности, выработке конкретных методических рекомендаций, а также экспертизе и обмену положительным опытом организации учебного процесса. Жобаның ұлттық және халықаралық ауқымдағы тиімділігі күтілетін нәтижелердің болашақ әлеуметтік педагогтарды кәсіби іс-әрекетке даярлығын негіздеу, нақты әдістемелік ұсыныстар жасау, сондай-ақ оқу үдерісін ұйымдастырудың оң тәжірибелерін сараптау және бөлісуге ықпал ететіндігімен айқындалады. Сфера высшего образования Жоғары білім беру саласы |
||||
UDC indices | ||||
37.013.42 | ||||
International classifier codes | ||||
14.35.00; | ||||
Key words in Russian | ||||
социальный педагог; методическая поддержка; профессиональная компетентность социальных педагогов; профессиональная подготовка; будущий специалист; профессиональная деятельность; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
әлеуметтік педагог; әдістемелік қамтамасыз ету; әлеуметтік педагогтердің кәсіби құзыреттілігі; кәсіби даярлық; болашақ маман; кәсіби іс-әрекет; | ||||
Head of the organization | Сыдыков Ерлан Батташевич | доктор исторических наук / Профессор | ||
Head of work | Орынбекова Айнур Саматовна | PhD / нет |