Inventory number | IRN | Number of state registration |
---|---|---|
0223РК00128 | AP09261436-OT-23 | 0121РК00428 |
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation |
Заключительный | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
Publications | ||
Native publications: 1 | ||
International publications: 1 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 |
Number of books | Appendicies | Sources |
1 | 10 | 42 |
Total number of pages | Patents | Illustrations |
109 | 0 | 2 |
Amount of funding | Code of the program | Table |
11753114 | AP09261436 | 2 |
Name of work | ||
Модель подушевого финансирования в государственных и частных школах Казахстана и вопросы достаточности, равенства и подотчетности | ||
Report title | ||
Type of work | Source of funding | The product offerred for implementation |
Fundamental | Другая (укажите) | |
Report authors | ||
Каша Рита , Куракбаев Кайрат Сеитович , Мамбеталина Дана Айтбаевна , | ||
0
0
0
0
|
||
Customer | МНВО РК | |
Information on the executing organization | ||
Short name of the ministry (establishment) | Нет | |
Full name of the service recipient | ||
Nazarbayev University | ||
Abbreviated name of the service recipient | NU | |
Abstract | ||
Внедрение подушевого финансирования (ПФ) в городских школах Казахстана с точки зрения, достаточности данного подхода к финансированию в рамках потребностей школ, обеспечения равенства в образовании и формирования подотчетности школ за полученное финансирование. В соответствии с предметом и целью исследование руководствовалось следующими исследоваетльскими вопросами (ИВ): ИВ 1: Какое определение дается понятиям достаточности, равенства, подотчетности в ПФ школьного образования на международном уровне? ИВ 2: Как достаточность, равенство, подотчетность финансирования образования понимаются в Казахстане в контексте ПФ школьного образования? ИВ 3: Как внедрение модели ПФ школьного образования в Казахстане достигает целей достаточности финансирования, равенства в образовании и подотчетности? ИВ 4: Каковы рекомендации, вытекающие из международного опыта, местного контекста для усовершенствования достаточности, равенства, подотчетности ПФ в Казахстане? Қазақстанның қалалық мектептеріне енгізіліп жатқан жан басына қаржыландырудың көлемі жағынан қаншалықты мектептердің қажеттіліктерін қамтамасыз ететіндігін, білім беру теңдігіне қалай қол жеткізетіндігін және қаражатқа есеп беру жүйесін қалыптастыру мәселелері. Жоба келесі зерттеу сұрақтарына жауап береді: 1. Мектептегі жан басына қаржыландыру жеткіліктілігін, білім беру теңдігін, есеп беруді қамтамасыз ету халықаралық деңгейде қалай ұғынылады? 2. Жан басына қаржыландыру енгізу барысында қаржының жеткілікті болуын, білім берудегі теңдікті, есеп беруді Қазақстан мектептерінде қалай ұғынады? 3. Жан басына қаржыландыруды жүзеге асыру барысында қаржыландырудың жеткіліктілігін, білім беру теңдігін, есеп беру мақсаттарына Қазақстан мектептері қалай қол жеткізуде? 4. Халықаралық тәжірибені, жергілікті жағдайды ескере отырып, Қазақстан мектептерінде Жан басына қаржыландырудың іске асуы барысында жеткіліктілік, теңдік, есеп беру мәселелері жөнінде қандай ұсыныстар беруге болады? Цель - изучение реализации подушевого финансирования (ПФ) в школах Казахстана в отношении того, насколько данный подход обеспечивает достаточность финансирования потребностей школ, обеспечивает равенство образования и как он формирует подотчетность школ за полученное финансирование. Зерттеу Қазақстан мектептеріне енгізіліп жатқан жан басына қаржыландырудың (бұдан әрі-ЖБҚ) қалай мектептердің қажеттіліктерін жеткілікті қамтамасыз етедігін, білім берудегі теңдікке қолжеткізуге мүмкіндік беретінін, түскен қаржыға есеп беру жүйесінің қалыптасуын анықтайды. Методы исследования включали: (1) изучение литературы и документов, описывающих международную практику подушевого финансирования школ; (2) качественные интервью с директорами школ, членами правления, родителями и представителем управления образования в четырех регионах Казахстана; (3) онлайн-опрос директоров школ в Казахстане. Қолданылған зерттеу әдістері келесідегідей: (1) мектепті жанбасына қаржыландыру бойынша халықаралық тәжірибелерді сипаттайтын әдебиеттер мен құжаттарға шолу жасау; (2) Қазақстанның төрт аймағында мектеп директоларымен, қамқоршалар кеңесімен, ата-аналармен, және білім басқармасының өкілдерімен сапалы сұхбат; (3) Қазақстандағы мектеп директорларына арналған онлайн сауалнама. Основным результатом исследований этого проекта - вклад научных знаний в реализацию политики финансирования школьного образования. Прикладная социальная новизна и ценность этого исследовательского проекта заключается в том, чтобы поддержать разработку механизма подушевого финансирования, который бы эффективно улучшал доступ к образованию и его качество. Бұл жобаның басты нәтижесі ғылыми білімге және қаржыландыру саясатын жетілдіруге үлес қосу. Зерттеу жобасының қолданбалы әлеуметтік мәні, ол - оның білім беруге қол жетімділікті арттыруға және оның нәтижелерін жақсартуға мүмкіндік беретін жан басына қаржыландыру механизмін әзірлеу сияқты қолданбалы саясат мәселесін шешуге бағытталған. Не применимо. Қолданылмайды. Не применимо. Қолданылмайды. Не применимо. Қолданылмайды. Система школьного образования Казахстана Қазақстанның мектеп білім беру жүйесі |
||
UDC indices | ||
37;336 | ||
International classifier codes | ||
14.15.15; | ||
Readiness of the development for implementation | ||
Key words in Russian | ||
Подушевое финансирование школьного образования; Достаточность финансирования; Равенство в образовании; Подотчетность; Реформа системы образования; | ||
Key words in Kazakh | ||
Білім беруді жан басына қаржыландыру; Қаржының жеткіліктілігі; Білім беру теңдігі; Есеп беру; Білім жүйесін реформалау; | ||
Head of the organization | Илесанми Адесида | Phd / Professor |
Head of work | Каша Рита | PhD / Assistant Professor |
Native executive in charge |