Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0323РК00977 | AP14871419-KC-23 | 0122РК00784 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | Gratis | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 7 | ||||
International publications: 1 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 26809726 | AP14871419 | ||
Name of work | ||||
Формирование институциональной среды рынка электронной коммерции в Казахстане, ее оценка и разработка механизма развития | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Азатбек Толқын | |||
0
0
3
1
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
"Институт экономики" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | Институт экономики | |||
Abstract | ||||
Институциональная среда рынка электронной коммерции Казахстана. Қазақстандағы электрондық коммерция нарығының институционалдық ортасы. Исследование тенденций и особенностей развития рынка электронной коммерции в Казахстане, и оценка состояния ее институциональной среды. Қазақстандағы электрондық коммерция нарығының даму үрдістері мен ерекшеліктерін зерттеу және оның институционалдық ортасының ахуалын бағалау. Системный и структурный анализ состояния рынка электронной коммерции и предпосылок его развития; построение интегральных показателей; анкетный опрос среди МСП; опрос экспертов (глубинное интервью). При оценке конъюнктуры и динамики рынка использованы метод сравнительного анализа. Электрондық коммерция нарығының жағдайын және оның дамуының алғы шарттарын жүйелі және құрылымдық талдау; интегралдық көрсеткіштерді құру; ШОБ субъектілері арасында сауалнама жүргізу; сарапшылар сауалнамасы (тереңдетілген сұхбат). Нарық конъюнктурасын және серпінін бағалау кезінде салыстырмалы талдау әдісі қолданылды. – разработана и обоснована методология анализа и оценки институциональной среды рынка электронной коммерции с применением методов качественной и количественной оценки; – дана оценка состояния рынка электронной коммерции в РК с общей характеристикой его особенностей развития и основных экономических агентов (продавцы, посредники, платежные агенты, агенты доставки, покупатели); – дана количественная оценка институциональной среды рынка электронной коммерции на основе разработанного интегрального показателя; – дана качественная оценка институциональной среды рынка электронной коммерции на основе результатов глубинного интервью среди экспертов электронной коммерции; – определены степень и характер вовлеченности субъектов предпринимательства в электронную коммерцию и выявлены основные барьеры развития электронной коммерции на основе проведения опроса среди МСП. Научная новизна и значимость результатов исследования состоит в выработке методологии оценки состояния институциональной среды электронной коммерции и выявлении особенностей ее развития в регионах Казахстана. – сапалық және сандық бағалау әдістерін пайдалана отырып, электрондық коммерция нарығының институционалдық ортасын талдау және бағалау әдістемесі әзірленді және негізделді; – Қазақстан Республикасындағы электрондық коммерция нарығының жай-күйіне оның даму ерекшеліктері мен негізгі экономикалық агенттердің (сатушылар, делдалдар, төлем агенттері, жеткізу агенттері, сатып алушылар) жалпы сипаттамасымен баға беріледі; – әзірленген интегралдық көрсеткіш негізінде электрондық коммерция нарығының институционалдық ортасына сандық баға беріледі; – электронды коммерция сарапшылары арасында жүргізілген тереңдетілген сұхбаттардың нәтижелері бойынша электрондық коммерция нарығының институционалдық ортасына сапалы баға берілді; – ШОБ субъектілері арасында жүргізілген сауалнама негізінде электрондық коммерцияға кәсіпкерлік субъектілерін тарту дәрежесі мен сипаты анықталды және электрондық коммерцияны дамытудағы негізгі кедергілер анықталды. Зерттеу нәтижелерінің ғылыми жаңалығы мен маңыздылығы электрондық коммерцияның институционалдық ортасының жағдайын бағалау әдістемесін әзірлеуде және оның Қазақстан аймақтарында даму ерекшеліктерін анықтауда жатыр По результатам исследований за 2023 г. опубликовано 4 статьи в журналах, рекомендованных КОКСНВО МНВО РК, 4 статьи в сборниках материалов МНПК. 2023 жылғы зерттеу нәтижелері бойынша ҚР ҒЖБМ ҒЖБСҚК ұсынған басылымдарда 4 мақала, ХҒТК материалдарының жинақтарында 4 мақала жарияланды.
Эффективность проекта заключается в получении совершенно новых количественных и качественных данных, характеризующих состояние институциональной среды рынка электронной коммерции в Казахстане. Результаты индексной оценки институциональной среды электронной коммерции позволяют выявить факторы и условия развития электронной коммерции в Казахстане и его регионах, предоставлют возможность отслеживать изменения показателей в динамике, проводить сравнительный анализ региональных различий по показателям развитости институциональной среды. Результаты опроса среди предпринимателей могут применяться для определения приоритетов государственной политики развития электронной коммерции и разработке мер по вовлечению субъектов бизнеса в электронную коммерцию. Сведения, полученные в результате глубинного интервью с экспертами отрасли в комбинации с другими результатами исследования, способствуют комплексной оценке состояния институциональной среды рынка электронной коммерции в Казахстане. Жобаның тиімділігі Қазақстандағы электрондық коммерция нарығының институционалдық ортасының жай-күйін сипаттайтын мүлде жаңа сандық және сапалық деректерді алумен сипатталады. Электрондық коммерцияның институционалдық ортасын индекстік бағалау нәтижелері Қазақстанда және оның аймақтарында электрондық коммерцияны дамытудың факторлары мен шарттарын анықтауға мүмкіндік береді, уақыт бойынша көрсеткіштердің өзгеруін бақылауға және институционалдық ортаның даму көрсеткіштері бойынша аймақтық айырмашылықтарды салыстырмалы талдауға мүмкіндік береді. Кәсіпкерлер арасында жүргізілген сауалнама нәтижелерін электрондық коммерцияны дамыту жөніндегі мемлекеттік саясаттың басым бағыттарын анықтауға және кәсіпкерлік субъектілерін электрондық коммерцияға тарту шараларын әзірлеуге пайдалануға болады.Сала мамандарымен жүргізілген тереңдетілген сұхбат нәтижесінде алынған ақпаратты зерттеудің басқа нәтижелерімен үйлестіру Қазақстандағы электрондық коммерция нарығының институционалдық ортасының жағдайын кешенді бағалауға ықпал етеді. Полученные результаты исследования могут служить аналитической основой сопровождения при подготовке соответствующих стратегий и планов развития электронной коммерции и его институциональной среды. Разработанная методика индексной оценки институциональной среды может быть использована уполномоченными госорганами в сфере развития электронной коммерции для составления ежегодного рейтинга регионов по развитости институциональной среды электронной коммерции и мониторинга его изменения в динамике. Зерттеу нәтижелері электрондық коммерцияны және оның институционалдық ортасын дамытудың тиісті стратегиялары мен жоспарларын дайындауда қолдау көрсету үшін аналитикалық негіз бола алады. Әзірленген институционалдық ортаны индекстік бағалау әдістемесін электрондық коммерцияны дамыту саласындағы уәкілетті мемлекеттік органдар электрондық коммерцияның институционалдық ортасының дамуы бойынша аймақтардың рейтингін жыл сайын жасау және оның уақыт бойынша өзгеруін бақылау үшін пайдалана алады. |
||||
UDC indices | ||||
339.13 | ||||
International classifier codes | ||||
06.56.31; | ||||
Key words in Russian | ||||
Электронная коммерция; Онлайн-продажи; Институциональная среда; Факторы и условия электронной коммерции; Интернет; Безналичные платежи; Фулфилмент-центры; Распределительная инфраструктура; Электронная вовлеченность; Цифровая грамотность; Маркетплейсы; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
Электрондық коммерция; Онлайн-сатылымдар; Институционалдық орта; Электрондық коммерция факторлары мен шарттары; Ғаламтор; Қолма-қолсыз төлемдер; Фулфилмент-орталықтары; Үлестіру инфрақұрылымы; Электрондық қатынасу; Цифрлық сауаттылық; Маркетплейстер; | ||||
Head of the organization | Рузанов Рашид Муратбекович (и.о. директора) | кандидат экономических наук / доцент | ||
Head of work | Азатбек Толқын | Доктор экономических наук / профессор |