Inventory number | IRN | Number of state registration | ||
---|---|---|---|---|
0323РК00717 | AP19175188-KC-23 | 0123РК00097 | ||
Document type | Terms of distribution | Availability of implementation | ||
Краткие сведения | At a negotiated price | Number of implementation: 0 Not implemented |
||
Publications | ||||
Native publications: 3 | ||||
International publications: 0 | Publications Web of science: 0 | Publications Scopus: 0 | ||
Patents | Amount of funding | Code of the program | ||
0 | 7409740 | AP19175188 | ||
Name of work | ||||
Педагогические стратегии и механизмы билингвального обучения в контексте аксиологизации языковой образовательной среды | ||||
Type of work | Source of funding | Report authors | ||
Fundamental | Жұман Алтынай Қанатқызы | |||
0
0
0
0
|
||||
Customer | МНВО РК | |||
Information on the executing organization | ||||
Short name of the ministry (establishment) | МНВО РК | |||
Full name of the service recipient | ||||
Некоммерческое акционерное общество "Карагандинский университет имени академика Е. А. Букетова" | ||||
Abbreviated name of the service recipient | НАО "Карагандинский университет имени академика Е. А. Букетова" | |||
Abstract | ||||
Билингвальное обучение в контексте аксиологизации языкового образования Қостілді оқыту тіл білімін аксиологизациялау контекстінде Научное обоснование билингвального обучения на основе аксиологизации языковой образовательной среды; определить эмпрические предпосылки для разаботки педагогических стратегий и механизмов. Тіл білімі ортасын аксиологизациялау негізінде билингвальді оқытудың ғылыми түсінігі; педагогикалық стратегиялар мен механизмдерді жетілдіру үшін эмперикалық алғышарттардың ғылыми түсінігі. Для достижения поставленных задач были использованы такие методы, как теоретический анализ трудов казахстанских и зарубежных ученых в области педагогики, психологии, социологии, когнитивной лингвистики, лингводидактики, аскиологии, имеющих непосредственное отношение к методологическому полю настоящего исследования; библиометрический и научнометрический анализ трудов казахстанских и зарубежных ученых; контент-анализ для рабочих определений ключевых терминов настоящего исследования Қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін осы зерттеудің әдіснамалық саласына тікелей қатысы бар педагогика, психология, әлеуметтану, когнитивтік лингвистика, лингводидактика, аскиология саласындағы қазақстандық және шетелдік ғалымдардың еңбектерінің теориялық талдауы; қазақстандық және шетелдік ғалымдардың еңбектерін библиометриялық және ғылыми метрикалық талдауы; осы зерттеудің негізгі терминдерінің жұмыс анықтамаларына арналған контент-талдау сияқты әдістер пайдаланылды. 1) Впервые определена степень изученности проблем билингвального обучения в контексте аксиологизации образования и даны рабочие определения ключевым терминам нашего исследования, а также система критериев и дескрипторов уровней ценностного отношения к языкам; 2) Выявлена степень использования целевых языков в образовательной среде, определен уровень сформированности ценностного отношения к изучаемым языкам, впервые дана аксилогическая характеристика применяемых педагогами лингводидактических решений. 1) Білім беруді аксиологизациялау контекстінде алғаш рет билингвальді оқыту проблемаларын зерттеудің деңгейі анықталды және зерттеудің кілт терминдеріне анықтамалар берілді, сонымен қоса тілдерге құндылық қатынасы деңгейлерінің критерийлері мен дискрипторлар жүйесі анықталды; 2) Білім беру ортасында оқытылатын тілдердің қолдану деңгейі анықталды, оқытылатын тілдерге, оқытылатын тілдерге құндылық қатынасының қалыптасу деңгейі айқындалды, алғаш рет педагогтер қолданатын лингводидактикалық шешімдерге аксилогиялық сипаттама берілді. не предусмотрено қарастырылмаған На данном этапе внедрение не предусмотрено Берілген кезеңде енгізу қарастырылмаған на данный момент все пункты календарного плана выполнены күнтізбелік жоспардың барлық пунктері орындалды Педагогика Педагогика |
||||
UDC indices | ||||
372.881.1 | ||||
International classifier codes | ||||
14.00.00; | ||||
Key words in Russian | ||||
билингвальное обучение; полиязычное и поликультурное образование; целевые языки; аксиологизация языковой образовательной среды; ценностное отношение к языкам; | ||||
Key words in Kazakh | ||||
билигвальді оқыту; көптілді және көпмәдениетті білім беру; оқытылатын тілдер; тілдік білім беру ортасын аксиологизациялау; тілдерге құндылық қатынасы.; | ||||
Head of the organization | Дулатбеков Нурлан Орынбасарович | Доктор юридических наук / профессор, Член-корреспондент НАН РК | ||
Head of work | Жұман Алтынай Қанатқызы | Нет / магистр |